GRO Company Otulacz - śpiworek Grosnug Wild Posy Cosy

  • Dodaj recenzję:
  • 5055531033053
  • Producent: Gro Company
  • Dostępność:
  • Dostawa od: 0,00 zł
  • szt.
  • 125,00 zł
  • Niedostępny

Otulacz i śpiworek 2w1 Grosnug brytyjskiej marki GRO wyróżnia się specjalnie zaprojektowanym kształtem, przeznaczonym dla dzieci od urodzenia do 3. miesiąca życia. Ten innowacyjny otulacz po rozpięciu napów na rękawkach zamienia się w pierwszy śpiworek do spania. Grosnug jest łatwy w użyciu – nie wymaga wiązania, nie ma dodatkowych rzepów, a jednocześnie zapewnia wszystkie korzyści związane z otulaniem dziecka. Dodatkowo, długi zamek rozpinany z dwóch stron, pozwala na szybką zmianę pieluchy w nocy bez potrzeby budzenia malucha. Unikalny kształt otulacza sprawia, że nóżki dziecka nie są ściśnięte - pozwala to na ułożenie ich w naturalnej pozycji, z dbałością o rozwój bioderek. Dzięki łatwej metamorfozie funkcji otulacza w śpiworek, Grosnug to idealne rozwiązanie, zarówno dla noworodka, który potrzebuje ciasnego otulenia, jak i dla kilkumiesięcznego niemowlęcia, które potrzebuje swobodnie ułożyć rączki.

Najważniejsze cechy:

• Wykonany w 95% z wyjątkowo miękkiej, lekkiej bawełny i z 5% dodatkiem elastyny, zapewniającej skórze oddychanie i swobodę ruchów

• Kolor: jasnokremowy w różowy wzór roślinny

• Szybkoschnący wkład z poliestru

• Do użytku od urodzenia do 3. miesiąca życia dziecka

• Bez rzepów, guzików czy wiązań

• Suwak zip-click, w kontrastowym jasnoniebieskim kolorze

• Nadaje się do prania w pralce w temperaturze 40°C oraz suszenia w suszarce bębnowej w niskiej temperaturze

Do produktu dołączony jest termometr pokojowy, instrukcja obsługi i broszura informacyjna na temat zasad zdrowego snu.
Spełnia wymogi British Standards Institution.

Dodatkowe atuty używania Gro-snug:

• Imituje znaną i dającą bezpieczeństwo „ciasnotę” w brzuchu mamy • Ogranicza odruch Moro – maluch nie wybudza się • Zapewnia spokojniejszy i dłuższy sen • Zmniejsza objawy kolki

Brytyjska marka Gro Company to lider rynku śpiworków do spania do dzieci. Powstała w 2000 roku jako wynik typowych rodzicielskich starań Ouvrielle i Rona Holmesów o spokojny sen ich syna Sama. Szwagierka z Austrii użyczyła umęczonej parze niemowlęcego śpiworka – tego typu rozwiązania nie były jeszcze wówczas znane w Wielkiej Brytanii – a ten okazał się dla nich prawdziwym zbawieniem, bo dziecko przespało aż 12 godzin! Tak narodził się pomysł stworzenia pierwszego Grobag – śpiworka, który wspierałby rodziców w ich zmaganiach o zdrowy i bezpieczny sen maluszków. Dziś marka ma na koncie kilka milionów sprzedanych śpiworków, światową renomę, wiele nagród przyznanych przez międzynarodowe organizacje i kilkanaście produktów, ułatwiających rodzicielstwo.

Gro od początku ściśle współpracuje z organizacją The Lullaby Trust, propagującą bezpieczny sen dziecka, prowadzącą badania i profilaktykę SIDS (Zespół nagłej śmierci łóżeczkowej niemowląt).