Realizacja i koszty dostawy

WYSYŁKA:

  • koszt przesyłki kurierskiej - 15zł,
  • paczkomat 12,99
  • dla zamówień powyżej 299zł - GRATIS - tylko na terenie Polski
  • przesyłki międzynarodowe wyceniane są indywidualnie

ZWROT TOWARU:


Realizacja zamówień:

  • do godziny 14.00 dnia roboczego realizowane są w tym samym dniu
  • po godzinie 14.00 dnia roboczego realizowane są w następnym dniu roboczym
  • złożone w pozostałe dni (soboty, niedziele i święta) realizowane są w najbliższy dzień roboczy.

Przesyłki pocztowe wysyłamy trzy razy w tygodniu: pn, śr, pt, pozostałe codziennie w każdy dzień roboczy.

Przy płatności przelewem zamówienie wysyłane jest po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Numer konta i dane do przelewu są wysyłane do Klienta po potwierdzeniu zamówienia na stronie koszyka.

Zakupiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej oraz Paczkomaty InPost.
 
Klient ma możliwość wyboru sposobu dostarczenia przesyłki przy składaniu zamówienia. Za przesyłkę można zapłacić odbierając ją (pobranie) od kuriera lub dokonać przedpłaty (przelew bankowy, szybkie płatności Przelewy24 lub przekaz pocztowy) przed wysyłką towaru.
 
W zależności od wybranej metody płatności, naliczane są opłaty:
 
Poczta Polska Paczka48 15zł - pobranie + 10zł
Paczkomat InPost 12,99zł - pobranie + 10zł
Kurier przedpłata 15zł 
WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 299zł GRATIS - wysyłka kurierem- przesyłki tylko na terenie Polski
Przesyłki międzynarodowe wyceniane są indywidualnie, w zależności od kraju dostawy
 
Za wszelkie opóźnienia w dostarczaniu przesyłek przez Pocztę Polską i firmy kurierskie sklep nie ponosi odpowiedzialności.

Produkty powyżej 10 kg wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich.

Powyższe ceny odnoszą się do przesyłek krajowych. Cennik wysyłek zagranicznych widoczny jest w podsumowaniu zamówienia. Uzależniony jest od kraju dostawy. 

Na wszystkie zakupy wystawiamy paragon fiskalny, lub  na życzenie klienta  faktury VAT.

Odbiór osobisty

Klienci sklepu www.kinderland24.com.pl  mają możliwość odebrania zakupionego towaru osobiście w siedzibie firmy:
w Warszawie przy ul. Modlińskiej 129
Prosimy o zgłaszanie się po odbiór zamówienia po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru, bądź po ustaleniach telefonicznych.
Od momentu powiadomienia zakupiony towar będzie czekał na właściciela 4 dni. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane.

Odpłatności za zakupiony towar można dokonać przelewem, lub na miejscu - płatność kartą bądź gotówką.